dom-szampana.pl

Lifestyle Blog

Modelowanie sylwetki po treningu
Uroda

Modelowanie sylwetki po treningu – najlepsze zabiegi ujędrniające

Wysportowane i jędrne ciało to cel, do którego dąży większość regularnie trenujących osób. Czasami jednak, mimo osiągnięcia prawidłowej masy ciała, wygląd sylwetki nie do końca spełnia nasze oczekiwania. Co można zrobić, żeby poprawić nieco lub wzmocnić efekty treningów? Podpowiadamy, na jakie zabiegi modelowania sylwetki warto się zdecydować.

Modelowanie sylwetki u kosmetologa – czy to pójście na łatwiznę?

Jeżeli dbamy o zdrowy styl życia, to nie ma nic złego w tym, że korzystamy z zabiegów kosmetologicznych. Są one bardzo pomocne w modelowaniu sylwetki, zwłaszcza gdy mamy problem z partiami ciała opornymi na dietę i ćwiczenia. Z pomocą zabiegów ujędrniających można pozbyć się nadmiaru tkanki tłuszczowej, zredukować cellulit i pozbyć się wiotkości skóry. Nieinwazyjne zabiegi oraz masaże wspomagające działanie treningów warto wykonywać często i regularnie – wówczas przynoszą najlepsze efekty.

Jakie zabiegi ujędrniające wspomagają efekty treningów?

Zabiegi, których zadaniem jest wspomaganie efektów treningów, to zazwyczaj mało inwazyjne terapie, opierające się na masażu lub stymulacji mięśni. Eksperci z Kliniki Miracki w Warszawie polecają trzy takie zabiegi.

Zabieg Schwarzy

To zupełna nowość w dziedzinie modelowania sylwetki. Zabieg Schwarzy wzmacnia mięśnie i redukuje tkankę tłuszczową. Dostępny w ofercie od niedawna, już podbił serca pacjentek warszawskiej Kliniki Miracki. Ujędrnianie ciała odbywa się przy pomocy stymulacji elektromagnetycznej. Praca mięśni jest podobna do tej, którą można osiągnąć podczas aktywności fizycznej, ale wielokrotnie szybsza. Przykładowo półgodzinny zabieg Schwarzy na brzuch daje efekty porównywalne z wykonaniem 800 brzuszków. Skurcze mięśni odbywają się niezależnie od funkcji mózgu, z tak dużą częstotliwością, że nie ma czasu na fazę relaksacji. Osiągnięcie i utrzymanie takiego poziomu aktywności podczas ćwiczeń na siłowni jest niemożliwe. Zabieg pozwala na wyszczuplenie ciała, wyrzeźbienie mięśni i ujędrnienie skóry, ale konieczne jest wykonanie serii około 8 zabiegów w kilkudniowych odstępach.

Drenaż limfatyczny

Kolejnym sposobem na modelowanie sylwetki po treningu jest drenaż limfatyczny nazywany także masażem limfatycznym. To zabieg, którego zadaniem jest usprawnienie krążenia krwi i limfy w organizmie. Dzięki temu poprawia się odżywienie i jędrność skóry w obszarze, który został poddany drenażowi. Zabieg ten wykonuje się w celu:

  • zmniejszenia obrzęków kończyn,
  • usunięcia zbędnych produktów przemiany materii z organizmu,
  • redukcji cellulitu,
  • usprawnienia detoksykacji organizmu,
  • poprawienia jędrności i elastyczności skóry,
  • usprawnienia przepływu limfy w układzie chłonnym.

Drenaż limfatyczny przynosi wymierne efekty, jeśli przeprowadzany jest w seriach po kilka-kilkanaście zabiegów. Masaż ten można wykonywać nawet codziennie, co drugi dzień albo dwa razy w tygodniu – w zależności od potrzeb.

Endermologia

Klasycznym zabiegiem wspomagającym efekty treningów jest endermologia. Pomaga w redukcji cellulitu, ujędrnienia skórę i wyszczupla ciało. Działanie endermologii opiera się na masażu podciśnieniowym wykonywanym przy pomocy specjalnej głowicy wyposażonej w elektronicznie sterowane rolki. Urządzenie zasysa fałdy skóry, a następnie dokładnie go rozmasowuje. Rolki poruszają się wokół własnej osi, a także względem siebie. Zatem skóra jest mocno ugniatana w różnych kierunkach, dzięki czemu pobudza krążenie krwi oraz przyspiesza usuwanie toksyn z organizmu. Endomasaż dodatkowo stymuluje skórę do podjęcia procesów regeneracyjnych. Widoczne efekty modelowania sylwetki można osiągnąć już po trzech zabiegach, ale zaleca się ich dużo więcej.

Szukasz zabiegu, który wzmocni i poprawi efekty treningu? Zachęcamy do kontaktu ze specjalistami z warszawskiej Kliniki Miracki.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *